Prestiż bez własnego biura - jak to możliwe
Decydując się na usługę wirtualnego biura, otrzymujesz adres w biznesowej dzielnicy. Prestiżowa lokalizacja sprzyja budowaniu wizerunku profesjonalnej firmy, co znacząco podnosi poziom zaufania potencjalnych klientów i kontrahentów. Choć Twoja firma fizycznie funkcjonuje w zupełnie innym miejscu – oferujemy możliwość wynajęcia nowoczesnej sali konferencyjnej, gdzie odbędziesz ważne spotkania lub szkolenia. Przeszklony wieżowiec z windą i klimatyzowane pomieszczenie zagwarantują pełen prestiż.
Siedzibę firmy w samym centrum Warszawy skutecznie wykorzystasz w celach marketingowych. Umieść adres na swojej stronie internetowej, na wizytówkach i fakturach, a z pewnością poprawisz wizerunek swojej marki i umocnisz jej pozycję na rynku. Dobrze skomunikowana dzielnica dużego miasta sprawia, że klienci dotrą w wyznaczone miejsce bez większych problemów.
Minimalizuj zbędne wydatki
Wynajęcie wirtualnego biura, pozwala skutecznie optymalizować koszty. Dzięki temu, zaoszczędzone pieniądze z powodzeniem przeznaczysz na dalszy rozwój firmy. Jak to się dzieje? Nie musisz wynajmować fizycznego lokalu za kwoty sięgające kilku tysięcy złotych miesięcznie. Naszą usługę otrzymasz w cenie kilkudziesięciu złotych, co bez wątpienia przekłada się na duże oszczędności. Wirtualne biura to doskonałe rozwiązanie szczególnie w przypadku początkujących przedsiębiorców czy freelancerów.
Twoja firma jest już na rynku wiele lat i świetnie utrzymuje swoją pozycję? W takiej sytuacji również zachęcamy do skorzystania z usługi. Jeśli jako pracodawca preferujesz tryb pracy zdalnej, a wynajęte biuro przysparza tylko dodatkowych kosztów, to warto pomyśleć nad oferowanym przez nas rozwiązaniem. Po co przepłacać? W ramach abonamentu zyskasz wiele dodatkowych korzyści.
Oddaj nam część swoich obowiązków
Wirtualne biuro to o wiele więcej korzyści niż się spodziewasz. Pełen zakres obsługi biurowej także leży po naszej stronie. Użytkowanie adresu uprawnia Cię również do korzystania z wielu innych udogodnień, dzięki którym liczba Twoich obowiązków zostaje ograniczona. Nasz personel profesjonalnie zajmie się Twoją pocztą. Wszelką korespondencję będzie na bieżąco odbierać, o czym zostaniesz regularnie informowany. W razie potrzeby, zeskanujemy potrzebne dokumenty i prześlemy do Ciebie drogą mailową.
Wybierz też dedykowany numer telefonu z przekierowaniem na Twoją prywatną komórkę, by zagwarantować sobie większy komfort. W ramach usługi proponujemy także pomoc księgową. Eksperci pomogą w dokonaniu rozliczeń, a w razie potrzeby dobiorą optymalną do Twoich potrzeb formę opodatkowania.