Coworking i outsourcing w jednym
Coworking polega na dzieleniu przestrzeni biurowej z innymi firmami. Jak to wygląda w praktyce? Centra coworkingowe w ramach niewielkiego abonamentu udostępniają przedsiębiorcom przestrzeń do prowadzenia działalności oraz udostępniają możliwość zarejestrowania firmy pod tym adresem. Z kolei outsourcing polega na zleceniu wykonania konkretnych usług innej firmie zewnętrznej. Pozwala to znacząco obniżyć koszty związane ze stałym zatrudnieniem wykwalifikowanych pracowników oraz wykorzystać wiedzę i doświadczenie sprawdzonych ekspertów.
Chcesz wygenerować znaczne oszczędności? Postaw na wirtualne biuro! W ramach usługi, rejestrujesz swoją firmę pod prestiżowym adresem w biznesowej dzielnicy Warszawy, co zwalnia Cię z płacenia wysokich cen najmu, a nasi wykwalifikowani pracownicy zajmą się kompleksową obsługą Twojej poczty. A to wszystko w ramach niewielkiego abonamentu, który wynosi kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
W razie potrzeby dysponujemy też pomocą w zakresie księgowości, dlatego wybierając wirtualne biuro (Warszawa) możesz mieć wszystko w jednym miejscu. Oferujemy również wynajem nowoczesnych sal konferencyjnych, gdzie możesz odbyć spotkanie biznesowe lub zorganizować szkolenie.
Skuteczna reklama nie musi być droga – postaw na social media
Wielu przedsiębiorców przeznacza niebotyczne sumy pieniędzy na marketing i skuteczną reklamę w prasie, radiu czy telewizji, tymczasem okazuje się, że to nie jedyna forma dotarcia do klientów. Potencjał, jaki oferują media społecznościowe, może przynieść zadowalające efekty przy niskim lub nawet zerowym nakładzie finansowym. Estetycznie prowadzony profil na Instagramie i Facebooku czy obecność na LinkedIn, pozwoli zostać zauważonym i wyróżnić się na tle konkurencji niebanalnym pomysłem. Prestiżowy adres oferowany przez biuro wirtualne (Warszawa Śródmieście) również stanowi dużą zaletę, ponieważ umieszczony na portalach wzbudzi większe zaufanie, a firma stworzy dobre pierwsze wrażenie.
Koszty eksploatacji – niewielkie sumy, wielka oszczędność
Codziennie funkcjonowanie przedsiębiorstwa także generuje koszty, które systematycznie i stopniowo można ograniczać. Nawet niewielkie sumy mogą w przyszłości zaprocentować, dlatego warto zacząć od podstaw. Zakupy w hurtowniach to doskonały sposób na oszczędności. Towar w większych ilościach, na przykład artykuły biurowe, warto zakupić hurtowo po niższych cenach. Przedsiębiorcy mają także możliwość zakupów bez VAT – sprzęt nabyty w ten sposób to kolejne kilkaset złotych mniej. Warto również rozważyć przejście na elektroniczną rachunkowość. E-faktury pozwalają ograniczyć wydatki związane z pocztą, zakupem papieru i drukiem. Istnieje wiele sposobów na oszczędność, wybierz ten, który odpowiada Ci najbardziej i spełniaj marzenia o własnej firmie.