Wirtualne biuro, czyli jak oszczędzać w małej firmie

tytuł wpisu blogowego

Małe i średnie firmy nie mają dziś lekko. Czynsze, telefony, księgowość, podatki, pensje czy reklama – to wszystko generuje spore wydatki. Oszczędzanie powinno być przede wszystkim systematyczne. Stopniowe oszczędności na wielu poziomach pozwolą w stosunkowo krótkim czasie, zwiększyć firmowy kapitał umożliwiając dynamiczny rozwój działalności. Od czego zacząć i jak wyrobić w sobie ten nawyk?

Coworking i outsourcing w jednym

Coworking polega na dzieleniu przestrzeni biurowej z innymi firmami. Jak to wygląda w praktyce? Centra coworkingowe w ramach niewielkiego abonamentu udostępniają przedsiębiorcom przestrzeń do prowadzenia działalności oraz udostępniają możliwość zarejestrowania firmy pod tym adresem. Z kolei outsourcing polega na zleceniu wykonania konkretnych usług innej firmie zewnętrznej. Pozwala to znacząco obniżyć koszty związane ze stałym zatrudnieniem wykwalifikowanych pracowników oraz wykorzystać wiedzę i doświadczenie sprawdzonych ekspertów.

Chcesz wygenerować znaczne oszczędności? Postaw na wirtualne biuro! W ramach usługi, rejestrujesz swoją firmę pod prestiżowym adresem w biznesowej dzielnicy Warszawy, co zwalnia Cię z płacenia wysokich cen najmu, a nasi wykwalifikowani pracownicy zajmą się kompleksową obsługą Twojej poczty. A to wszystko w ramach niewielkiego abonamentu, który wynosi kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

W razie potrzeby dysponujemy też pomocą w zakresie księgowości, dlatego wybierając wirtualne biuro (Warszawa) możesz mieć wszystko w jednym miejscu. Oferujemy również wynajem nowoczesnych sal konferencyjnych, gdzie możesz odbyć spotkanie biznesowe lub zorganizować szkolenie.

Skuteczna reklama nie musi być droga – postaw na social media

Wielu przedsiębiorców przeznacza niebotyczne sumy pieniędzy na marketing i skuteczną reklamę w prasie, radiu czy telewizji, tymczasem okazuje się, że to nie jedyna forma dotarcia do klientów. Potencjał, jaki oferują media społecznościowe, może przynieść zadowalające efekty przy niskim lub nawet zerowym nakładzie finansowym. Estetycznie prowadzony profil na Instagramie i Facebooku czy obecność na LinkedIn, pozwoli zostać zauważonym i wyróżnić się na tle konkurencji niebanalnym pomysłem. Prestiżowy adres oferowany przez biuro wirtualne (Warszawa Śródmieście) również stanowi dużą zaletę, ponieważ umieszczony na portalach wzbudzi większe zaufanie, a firma stworzy dobre pierwsze wrażenie.

Koszty eksploatacji – niewielkie sumy, wielka oszczędność

Codziennie funkcjonowanie przedsiębiorstwa także generuje koszty, które systematycznie i stopniowo można ograniczać. Nawet niewielkie sumy mogą w przyszłości zaprocentować, dlatego warto zacząć od podstaw. Zakupy w hurtowniach to doskonały sposób na oszczędności. Towar w większych ilościach, na przykład artykuły biurowe, warto zakupić hurtowo po niższych cenach. Przedsiębiorcy mają także możliwość zakupów bez VAT – sprzęt nabyty w ten sposób to kolejne kilkaset złotych mniej. Warto również rozważyć przejście na elektroniczną rachunkowość. E-faktury pozwalają ograniczyć wydatki związane z pocztą, zakupem papieru i drukiem. Istnieje wiele sposobów na oszczędność, wybierz ten, który odpowiada Ci najbardziej i spełniaj marzenia o własnej firmie.

Zapraszamy do innych lokalizacji naszych biur w Warszawie:

Biuro Wirtualne Lindleya 16
Biuro na ulicy Lindleya
02-013 Warszawa
ul. Lindleya 16
+48 724 60 60 60
+48 22 627 27 22
kontakt@biuro-wirtualne.eu
Biuro Wirtualne Aleje Jerozolimskie 89
Biuro na Al. Jerozolimskich
02-001 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 89/43
+48 733 733 101
+48 22 300 15 01
kontakt@jerozolimskie89.eu