Zadbaj o wizytówkę swojej firmy

Zadbaj o wizytówkę swojej firmy

Wizytówka Twojej firmy to pierwsza informacja, z jaką spotyka się Twój klient albo przyszły partner biznesowy. Ważne, aby przyciągała wzrok, a jednocześnie była czytelna i zawierała najistotniejsze adnotacje dotyczące przedsiębiorstwa. Czy tradycyjna, papierowa czy w Google Moja firma – dowiedz się co powinno się znaleźć na wizytówce.

Zamieść na wizytówce to co najważniejsze

Wizytówka powinna zawierać podstawowe informacje o Twojej firmie – jej nazwę, adres punktu stacjonarnego oraz strony internetowej, numer kontaktowy oraz być wzbogacona o logo. W przypadku papierowej wersji bardzo istotne, by była atrakcyjna wizualnie. Warto skorzystać z usług profesjonalnego grafika, który odpowiednio zaprojektuje wizytówkę. Możesz dodać do niej zdjęcie, NIP oraz rozmieścić informacje po jednej i drugiej stronie. Nie przesadzaj jednak z ilością tekstu. W przypadku wersji na Google Moja Firma warto uzupełnić adnotacje o godziny otwarcia, zdjęcia, a także zadbać o odpowiednie opinie.

W jednym i drugim wypadku na wizytówce powinien pojawić się adres Twojej firmy. Jeżeli pracujesz w domu, ale nie chcesz podawać swoich prywatnych danych, albo przechodzisz na tryb pracy zdalnej i wynajmowanie stacjonarny punkt to zbędny wydatek, warto skorzystać z usług świadczonych przez wirtualne biuro. Warszawa jest w zasięgu Twojej ręki, a adres z samego jej centrum to okazja na zdobycie prestiżu i większego zainteresowania wśród klientów i przyszłych partnerów biznesowych. Możesz pracować z dowolnego miejsca na świecie i nie martwić się o korespondencje. Pracownicy poinformują Cię o oczekujących przesyłkach, a nawet prześlą skany na maila. Biuro wirtualne (Warszawa) daje także możliwość wynajmu sal konferencyjnych na spotkania z kontrahentami oraz na rozmowy rekrutacyjne. Wykupując wyższy pakiet, otrzymasz także dedykowany numer telefonu z przekierowaniem na Twój prywatny, który będziesz mógł zamieścić na swojej wizytówce. Korzystanie z usług wirtualnego biura pozwoli Ci uniknąć wydatków na stacjonarny punkt. Zaoszczędzone pieniądze możesz zainwestować w rozwój swojej działalności. Prestiżowa lokalizacja, wyróżni Cię wśród konkurentów.

Papierowa czy wirtualna?

Klienci, głównie będą poszukiwali informacji o Twojej firmie w Internecie, dlatego warto zadbać o wizytówkę w Google. Uzupełnij ją o niezbędne dane i dopilnuj, aby opinie i oceny od osób, które już skorzystały z Twoich usług, były pozytywne. Warto również reagować na te negatywne i próbować rozwiązywać ewentualne spory. Dodatkowo możesz zamieścić przekierowanie do strony internetowe oraz wskazówki dojazdu. Dla klientów, którzy odwiedzają Twój punkt oraz dla partnerów biznesowych warto mieć przygotowane papierowe wizytówki. Zadbaj, aby były atrakcyjne wizualnie i miały standardowy wymiar, tak aby zmieściły się w wizytowniku.

Wizytówka Twojej firmy to pierwsza informacja, z jaką spotyka się klient albo partner biznesowy. Warto więc zadbać by przykuwała wzrok i zawierała najistotniejsze adnotacje. Dobrze posiadać zarówno wizytówkę w Google Moja Firma jak i papierowe wersje, które możesz rozdać. Skorzystaj z usług wirtualnego biura i czerp korzyści, jakie płyną z posiadania prestiżowego adresu w centrum Warszawy.

Zapraszamy do innych lokalizacji naszych biur w Warszawie:

Biuro Wirtualne Lindleya 16
Biuro na ulicy Lindleya
02-013 Warszawa
ul. Lindleya 16
Biuro Wirtualne Aleje Jerozolimskie 89
Biuro na Al. Jerozolimskich
02-001 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 89/43